wtorek, 20 stycznia 2015

Prolog

Moje nawiedzone płuca, duch w prześcieradle. Wiem, że jeśli jestem na Tobie, Ty mnie nawiedzisz.
Mój grzeszny język. Gdzie on będzie? Błądzę rękoma po twoich plecach i wzdycham, kiedy przyśpieszasz. Gorące pocałunki, które składasz, rozpalają mnie na nowo. Chcę więcej. Tak można? Grzeszymy, gdy nasze ciała są jednością. Grzeszymy, gdy chcemy się jeszcze bardziej. Nie mogę myśleć. Nie jestem w stanie. Twoje usta dotykają moich. Jesteś światłem, jesteś nocą. Jesteś kolorem mojej krwi. Jesteś lekiem, jesteś bólem. Jesteś jedyną rzeczą, której chcę dotykać. Nigdy nie wiedziałam, że to może oznaczać tak wiele, tak wiele. Daj mi swą miłość i całą swoją nienawiść. Opowiedz mi kłamstwa w 50 odcieniach. Połóż mnie na chwilę. Pozwól zagubić się w szarości.
Pragniesz mnie? Idę wzdłuż korytarza. Jesteś szczęściarzem, sypialnia jest moją ucieczką. Daj mi klapsa! Jestem przypięta do drzwi. Całuj, Gryź, pieprz mnie.
Tracisz zmysły? Ja również.
Weź mnie...
Jeszcze raz...
Biorę oddech.
Jeszcze raz draniu..
Więc kochaj mnie jak potrafisz, kochaj mnie jak potrafisz. Kochaj mnie tak jak potrafisz, kochaj mnie tak jak potrafisz. Dotknij mnie, jak to robisz, dotknij mnie, jak to robisz...
Leżę na podłodze, nawet nie próbuj przestawać,chcę więcej. Uwielbiam paznokcie wbijające się w moją skórę. Przełykam moje grzechy. Tylko Ty sprawiasz że moje serce bije jak oszalałe/
Mów mi...
Co tylko chcesz...
Mów mi...mów mi tato.


****
Jeśli ten prolog cię zachęca, skomentuj i zostań na dłużej.
W tym opowiadaniu będzie duża ilość scen łóżkowych.
Każda opinia jest na wagę złota :)
Jeśli chcesz być informowany - dodaj się do zakładki 
Miłego wieczoru
~A&K

23 komentarze:

  1. Jak ja uwielbiam takie opowiadania!!!
    Juz nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału!!!
    Claudia xxx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie się zapowiada. Widać że opowiadanie będzie dobre. Troche mnie onieśmieliło, ale biorąc się za takie sceny opisujesz uczucia, nie tylko jakieś "grzmocenie" (przepraszam, nie mogłam tego inaczej ująć), więc jestem pozytywnie zaskoczona. Prolog napisałaś wspaniale, bardzo profesjonalnie. Aż miło się czyta coś, co napisał człowiek który umie robić to za co się bierze.Życzę weny kochana i jeżeli jest możliwość zapisuje się do osób ktore chcą być powiadamiane. (@hiilovechicken)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się świetnie. Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. BOOOOOŻE! Cudowny! Wspaniały prolog!
    Moje prośby o ff z Lou zostały wysłuchane!
    Czekam na rozdział! Już nie mogę się doczekać! Aws! Jestem podekscytowana! :D
    Kocham!
    Buziaki :*
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. No no, będę czytać, świetnie się zapowiada 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow podoba mi się będę czytać!! 😍😍😘😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog jest bardzo kuszący muszę przyznać ^^
    Nie wiem dlaczego ale rola Greya zawsze będzie mi się kojarzyć z Harry'm...
    Może po tym opowiadaniu zmienię zdanie ;)
    Ściskam
    You Belong With Me

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo będzie co czytać ����
    Życzę powodzenia ��
    @niedoogarniecia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się zapowiada. Czekam na pierwszy rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku xx swietnie sie zaczyna x mam nadzieję że będziesz informować mi na tt kolejne roździały ����

    @hazza_conda_69

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny prolog! Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału :)
    Powodzenia - @zosia_official

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe ;-) �uy����������

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten początek jest xjakdkalsjanxoaja *___*

    OdpowiedzUsuń
  14. Był Spam wiec jestem :)
    Prolog... to nie prolog to jest zwiastun niesamowitego bloga. Tyl w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń